Πού βρίσκεται η παραγγελία μου;

Συνδεθείτε στο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΑΣ για να δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας και το ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΓΟΡΩΝ σας.

Μπορείτε επίσης να μας καλέσετε στο (+30) 210 6595660 (Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5.30μμ) ή να μας στείλετε email στο customerservice-gr@aveda.com.

Επεξεργασία παραγγελίας

  • Η επεξεργασία των παραγγελιών θα γίνεται την ίδια ημέρα, εφόσον υποβάλλετε την παραγγελία σας έως τη 13:00.
  • Παραγγελίες που υποβάλλονται Σάββατο και Κυριακή θα τελούν υπό επεξεργασία την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
  • Μπορείτε να υποβάλετε την παραγγελία σας μέσω τηλεφώνου στο (+30) 210 6595660. Η εξυπηρέτηση πελατών είναι διαθέσιμη Δευτέρα έως Παρασκευή 9πμ - 5.30μμ.

Ακύρωση παραγγελίας

Αν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο (+30) 210 6595660 εντός μίας ώρας από την υποβολή της. Εμείς θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να ικανοποιήσουμε το αίτημά σας.
Μια παραγγελία ή μέρος αυτής δύναται να ακυρωθεί για λόγους όπως:

  • Το/τα είδος(-η) δεν είναι διαθέσιμο(-α)
  • Δυσκολία στην επεξεργασία των στοιχείων πληρωμής
  • Δεν είναι δυνατή η αποστολή στη διεύθυνση που παρέχεται
  • Η παραγγελία υποβλήθηκε δύο φορές
  • Η παραγγελία ακυρώθηκε έπειτα από αίτημα του πελάτη
  • Η παραγγελία έχει υπερβεί την Πολιτική Ανώτατων Αγορών

Αν ακυρωθεί η παραγγελία σας, θα ενημερωθείτε από το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Δεν θα τιμολογηθείτε για τυχόν ακυρωμένα προϊόντα. Εάν έχετε ερωτήσεις σχετικά με μια ακυρωμένη παραγγελία, επικοινωνήστε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο (+30) 210 6595660 ή μέσω e-mail στο customerservice-gr@aveda.com.