account iconbag iconcalendar iconcaret--cta-right iconcaret--down iconcaret--down2 iconcaret--left iconcaret--left2 iconcaret--right iconcaret--up iconcheck iconcheckbox--checked iconcheckbox iconcheckbox2--checked iconcheckbox2 iconcheckout iconcircle-caret--left iconcircle-caret--right iconcircle_question iconclose-cross iconclose iconedit-pen iconemail iconeye-hide iconeye-show iconfacebook-v2 iconfacebook icongift-icon iconhamburger iconhead--outline iconhead--solid iconheart--filled iconheart--outline iconhide_password_icon iconicon--fb-icon iconicon--klarna iconicon--password-check iconicon-error iconicon-green-tick iconicon-info iconicon-tick iconinformation iconinstagram-v2 iconinstagram iconleaf iconline iconlivechat--outline iconlivechat iconlocation--filled iconlocation-search iconlocation iconlogo--mobile iconlogo iconmap-marker iconmap-marker2 iconmicrophone iconminus iconpinterest--circle iconpinterest iconplay iconplus iconpure-privilege iconradio--checked iconradio iconschedule iconscissors iconsearch iconsearch2 iconshare iconshipping iconshow_password_icon iconstars icontiktok icontwitter iconvideo-play iconweibo iconyoutube--play iconyoutube icon

 

Επιστροφές

ΣΤΗΝ AVEDA ONLINE ΕΓΓΥΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΑΣ. Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με την αγορά σας από την Aveda Online, μπορείτε να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν στην αρχική του κατάσταση εντός 14 ημερών και εμείς θα σας επιστρέψουμε την αξία των προϊόντων. Παρακαλούμε σημειώστε ότι δε γίνονται ανταλλαγές. Θα πρέπει πρώτα να επιστρέψετε τα προϊόντα σύμφωνα με την Πολιτική Επιστροφών μας και στη συνέχεια να υποβάλλετε τη νέα σας παραγγελία.

Οδηγίες επιστροφών

Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν που αγοράστηκε μέσω του aveda.gr, παρακαλούμε ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες:

  1. Καλέστε μας (+30) 210 6595660

    Πριν επιστρέψετε τα προϊόντα, παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο (+30) 210 6595660 (Δευτέρα-Παρασκευή 9πμ - 5.30μμ) ή μέσω e-mail στη διεύθυνση customerservice-gr@aveda.com. Η ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών θα καταγράψει το λόγο της επιστροφής και τα προϊόντα που πρόκειται να επιστραφούν.

  2. Συμπληρώστε το Έντυπο Επιστροφής

    Συμπληρώστε το έντυπο επιστροφής που θα βρείτε μέσα στην παραγγελία σας με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Αν δεν λάβατε αυτό το έγγραφο, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο (+30) 210 6595660 (Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5.30μμ) ή στείλτε μας email στο customerservice-gr@aveda.com.

  3. Συσκευάστε τα προϊόντα

    Συσκευάστε προσεκτικά τα προϊόντα και συμπεριλάβετε το παρόν Δελτίο Αποστολής. Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκαν και εσείς να εξασφαλίσετε ότι τα προϊόντα δεν έχουν αλλοιωθεί, τροποποιηθεί ή χρησιμοποιηθεί.

  4. Αποστείλτε τα

    Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών θα μεριμνήσει ώστε ο courier να έρθει να παραλάβει το δέμα και να το επιστρέψει στην αποθήκη μας. Στο σημείο αυτό δε θα σας ζητηθεί να καταβάλετε αντίτιμο μεταφορικών. Κάθε επιστροφή θα γίνεται στην ακόλουθη διεύθυνση:
    Estée Lauder Ελλάς
    4η Έξοδος Αττικής Οδού, Θέση Κύριλλος, 19300
    Ασπρόπυργος, Ελλάδα

  5. Με όποιο τρόπο και αν επιλέξετε να επιστρέψετε το δέμα σας, παρακαλούμε να διατηρήσετε την απόδειξη με τον αριθμό αποστολής για να κατοχυρωθείτε για την αποστολή τους στην ατυχή περίπτωση που δεν λάβουμε το επιστρεφόμενο δέμα. Δεν μπορούμε να δεχτούμε την ευθύνη για τα επιστρεφόμενα δέματα που χάνονται κατά τη μεταφορά.

Προϊόντα με φθορές

Όταν παραλάβετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε ελέγξτε το κουτί για τυχόν φθορές που μπορεί να έχει υποστεί κατά τη μεταφορά. Είναι φυσιολογικό για το κουτί αποστολής να φέρει φθορές, ωστόσο εάν παρατηρήσετε βλάβες στα προϊόντα της παραγγελίας σας, παρακαλούμε διατηρήστε το κουτί, τα υλικά συσκευασίας και τα περιεχόμενα και επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό στο (+30) 210 6595660.

Συχνές ερωτήσεις επιστροφών

Ποιο είναι το κόστος επιστροφής των προϊόντων;

Αν η επιστροφή γίνεται για λόγους άλλους από ελαττώματα στα προϊόντα, ελλείψεις ή λάθη στην παράδοση, θα πρέπει να αναλάβετε το κόστος αποστολής των προϊόντων πίσω σε εμάς.
Για επιστροφές που θα γίνουν με τη συνεργαζόμενη εταιρεία courier, μετά από συνεννόηση με τον τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, το κόστος επιστροφής διαμορφώνεται στα 3€ (το ποσό αυτό ενδέχεται να τροποποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας courier που ισχύει από καιρό σε καιρό). Το ανωτέρω ποσό δε θα καταβάλλεται στον courier που θα έρθει να παραλάβει τα προϊόντα, αλλά θα παρακρατηθεί από το τελικό ποσό προς επιστροφή σε εσάς.
Αν επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε άλλη μέθοδο επιστροφής, θα πρέπει να καταβάλετε οι ίδιοι άμεσα το κόστος αποστολής των προϊόντων στην αποθήκη μας.

Σε πόσο καιρό και με ποιο τρόπο θα λάβω την επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα που επέστρεψα;

Η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που θα ενημερωθούμε για την απόφασή σας να επιστρέψετε τα προϊόντα, υπό τον όρο ότι τα προϊόντα θα σταλούν πίσω συσκευασμένα, αχρησιμοποίητα και άθικτα.
Στην περίπτωση επιστροφής ολόκληρης παραγγελίας και όχι μέρους της, θα σας επιστρέψουμε και τυχόν αρχικό κόστος αποστολής που καταβάλλατε, με την προϋπόθεση να μην υπερβαίνει το κόστος της οικονομικότερης μεθόδου που προσφέρεται στην ιστοσελίδα.
Επιστροφές χρημάτων θα γίνονται μόνο μέσω του τρόπου πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την αρχική παραγγελία. Ειδικά για τις παραγγελίες που εξοφλούνται μέσω Αντικαταβολής, θα πρέπει να μας δώσετε έναν τραπεζικό λογαριασμό προκειμένου να πιστώσουμε το αντίστοιχο ποσό. Εμείς θα σας στείλουμε ένα email ειδοποίησης όταν πραγματοποιηθεί η επιστροφή των χρημάτων. Ο χρόνος για να δείτε τα χρήματα στον λογαριασμό σας μπορεί να ποικίλλει και καθορίζεται από την εκδότρια τράπεζα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την τράπεζά σας για περισσότερες λεπτομέρειες.

Μπορώ να κάνω αλλαγή σε προϊόν(τα);

Οι αλλαγές προϊόντων δεν είναι εφικτές. Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο/-α προϊόν-τα, θα πρέπει να ακολουθήσετε τη διαδικασία Επιστροφών όπως περιγράφεται παραπάνω και στη συνέχεια να υποβάλλετε νέα παραγγελία με τα προϊόντα που επιθυμείτε.

Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν που αγοράστηκε σε ένα κατάστημα Aveda ή σε ένα corner πολυκαταστήματος;

Στην Aveda Online, μπορούμε να δεχτούμε τις επιστροφές για τα προϊόντα που αγοράστηκαν αποκλειστικά μέσω της ιστοσελίδας μας. Προϊόντα που αγοράστηκαν από κατάστημα Aveda ή corner πολυκαταστήματος, θα πρέπει να επιστραφούν εκεί που αγοράστηκαν. Τα προϊόντα που αγοράζονται σε κατάστημα υπόκεινται στην πολιτική επιστροφής του κάθε καταστήματος.

 

  • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

  • ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

    • Πού βρίσκεται η παραγγελία μου;
    • Επεξεργασία παραγγελίας
    • Ακύρωση παραγγελίας
  • ΟΔΗΓΟΣ ΑΓΟΡΩΝ

    • Πολιτική ανώτατων αγορών
    • Προϊόντα εκτός αποθέματος
    • Επιλογές πληρωμής
    • Ασφάλεια online
    • Κωδικοί προσφοράς
    • Υπηρεσία συσκευασίας δώρου
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

    • Επιστροφές
    • Οδηγίες επιστροφών
    • Προϊόντα με φθορές
    • Συχνές ερωτήσεις επιστροφών
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    • Αποστολή Προϊόντων
    • Χρόνος παράδοσης & Έξοδα αποστολής
    • Περιορισμοί Αποστολών
  • Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ

    • Δημιουργία Λογαριασμού
    • Πλεονεκτήματα εγγραφής
    • Τροποποίηση λογαριασμού
    • Ξέχασα τον κωδικό μου
    • Ιστορικό αγορών
    • Νέα παραγγελία από προηγούμενες αγορές
    • Aveda Newsletter
  • ΓΕΝΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

    • Καταστήματα Aveda
    • Απασχόληση / Αίτημα συνεργασίας
    • Ενημέρωση Καταναλωτών
    • Ανακαλύψτε την Aveda
    • Διαγραφή περιεχομένου χρήστη
    • Πολιτική Απορρήτου
    • Όροι & Προϋποθέσεις
  • ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

    • Γενικές ερωτήσεις
    • Aveda Plus Rewards
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ